onsdag 19 oktober 2011

Alla symptom är bra

Ju fler gravidsymptom jag har, desto bättre. Jag är gärna illamående, trött, grinig och har ont i brösten så länge Kotten stannar kvar i min mage.
I dag är jag jättetrött och illamående. Hade bokcirkel i går kväll och det tar på krafterna att göra mer än bara gå hem från jobbet och inte göra nåt på kvällarna. Har sovit middag efter jobbet några dagar, men i går hanns det inte med.
Så i kväll är planen att komma hem, sova en sväng, laga middag (bulgursallad med halloumi) och sen ta en kvällspromenad. Hoppas på att det blir som planerat.

Ha en riktigt fin onsdag!

1 kommentar:

Luiza sa...

Åååh, jag blir alldeles kall när jag läser om din helg....
Att jag missade det inlägget. Jag måste skylla på min extrema trötthet.

Jag är så otrooooligt trött och fet nu, att jag börjar få lite lätt panik...när ska denna trötthet och svullnad gå över?
Jag är stor som ett hus om kvällarna...utan att överdriva.
Och mår så illa att jag inte får i mig någon mat alls , nästan.
Bara pärlan stannar...

Kotten är ett så fint och sött namn =).

Massa kramar/
Luiza