torsdag 20 oktober 2011

Sova

Är så trött och illamående så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Eller till sängen borde det väl bli, men jag tycker att det är lite tidigt ännu. Å andra sidan är jag ensam hemma så jag behöver inte vara uppe och roa maken.
Blir snart sängen.
Är ledig i morgon och det känns fantastiskt! Ska träffa en god vän som jag ser alldeles för sällan. Hon är en av mina bästa vänner. Jag tycker om henne för att hon alltid är rak på sak, säger vad hon tycker och vågar står för det. På gott och ont.
Nu hade det varit på ont här senast så jag tror att hon behöver prata av sig lite.
Ska i alla fall bli mysigt att hänga några timmar.
Skulle vilja gå på en konsert i morgon, men vet inte om jag orkar. Plus att folk kommer att undra varför jag inte dricker. Fattar inte varför det ska vara så konstigt. Har ju gått ut utan att dricka tidigare, men då har jag ju inte haft nåt att dölja...
Jaja, vi får se hur det blir.

Tog oss upp på morgonpromenad i morse i alla fall och det känns bra.

Sov gott fina ni!

Inga kommentarer: