fredag 14 oktober 2011

Äntligen fredag!

I dag sov jag och Kotten ända till halv elva. Det var så himla skönt! Blev rätt sent i går eftersom vi var hos mina föräldrar på middag. Jättemysigt!

Efter jag hade ätit frukost gick jag ut på långpromenad med mamma. Det var rätt kyligt men skönt ute. När jag kom hem hade jag kunnat gå och lägga mig och sova lite till, men höll mig vaken och åt lunch istället.
Mår bra i dag. Lite illamående och ont i brösten. Men annars bra. Är på så himla bra humör och har, till skillnad från annars, världens längsta stubin. :)

Nu ska jag jobba mina sista timmar för veckan och sen ta helg.

Trevlig helg finingar!

1 kommentar:

Luiza sa...

Hej där.
Ville bara komma in och önska dig en fortsatt trevlig helg.

Vad är det för app du tagit hem?
Och passa dig lite för dem, iallafall i slutet på graviditeten, de har varit omtalade... googla det. Det har något med fostrets rörelser att göra.
Bara ett tips =).

Hoppas du får en bra kväll.
Kramar/
Luiza