måndag 10 oktober 2011

Glada nyheter

Förra veckan:


Är överväldigad, lycklig, glad och livrädd.

Mår sådär. Har varit illamående till och från, speciellt på kvällarna. Jättetrött, ont i brösten, hungrig hela tiden. Men det hör väl till.

I morgon ska vi på MVC på tidigt möte för lite information. Är i vecka 6 (enligt en graviditetskalender på nätet).

Jobbar kväll denna vecka och undrar om det kommer att innebära premiärspya på jobbtoan. Det kommer att innebära att alla vet om det sen...

Som ni förstår har nu mitt fokus flyttats från vikt till bebis. Kommer att fortsätta träna och äta bra. Och uppdaterar bloggen när jag känner att jag har nåt att tillföra. Som i dag till exempel.

Ha en fin kväll!

4 kommentarer:

PhD sa...

Wow!!!
Jättegrattis till en ny spännande fas i livet. Har inte läst eller skrivit blogg på ett tag så höll nästan på att missa denna stora nyhet. Måtte nu allt gå bra framöver och skriv gärna någon gång ibland så vi vet hur du mår. Eller startar du en bebisblogg nu? :-P

Sussie sa...

Tack snälla du! Det känns verkligen jättespännande! :)
Ingen bebisblogg tror jag att det blir... Kommer att fortsätta skriva här tror jag.

Kram!

Sandra sa...

Grattis Sussie, vad roligt att höra! Ska bli kul att läsa om din resa framöver! :)

Massa kramar och lyckönskningar!

Sussie sa...

Tack Sandra!
Hur går det för dig? Det var längesen du skrev nåt. :)

Kram!