söndag 30 oktober 2011

Ett litet hej

Hej!

Det har varit en jobbig vecka, minst sagt. Men nu börjar jag känna att jag börjar komma i fas med mig själv igen.
Ska på sjukhuset på onsdag och kolla så att allt ser bra ut. Känns bra att få komma dit, så att vi kan få gå vidare sen. För vi längtar väldigt mycket efter en liten kotte.

I dag är det för övrigt min 32-årsdag. Har jobbat hela helgen, men ändå hunnit bli lite firad. Fick frukost på sängen i morse och paket med varm kofta och halsduk. Är så frusen på jobbet annars, men i dag har jag nästan svettats i den nya koftan. :)

Ha en skön söndagskväll och en bra start på den nya veckan!

Kramar och tack för alla fina kommentarer!

1 kommentar:

PhD sa...

Grattis på födelsedagen så här lite i efterskott. Glad att det börjar kännas bättre. Kram <3