tisdag 11 oktober 2011

MVC

I dag har vi varit på första mötet på MVC. Jättebra barnmorska som jag träffat tidigare. Är verkligen så glad att vi fick henne som "vår" barnmorska.
Vi fick information om mat, träning, och lite om vad som händer framöver. 3 november ska vi tillbaka för inskrivning och provtagning. Det är så spännande!!!

Har mått jätteilla i dag. Men det blir lite bättre när jag äter. Det är riktigt svårt att bryta rutinerna jag skaffat mig under tiden på Itrim. Nu måste jag se till att ha nåt ätbart med mig hela tiden så att jag snabbt kan tugga på nåt, så jag slipper kräkas. Rött te är bra och frukt och halstabletter. Babybel-ost funkar också. :)

Sov en sväng på eftermiddagen och det var välbehövligt. Nu känns det som jag ska klara av hela jobbkvällen utan att bli dödstrött.

Ha en fin kväll!

1 kommentar:

Luiza sa...

Åååh, Grattis igen =)!!!!
Vilken vecka var du i? Gjorde ni ett VUL? Kunde man se något?
Nyfiken inför imorgon.

Jag har exakt samma symptom som du.
Och vansinnigt trött.

Kramar i massor.