onsdag 21 september 2011

9 kilometer

Så långt kom jag på en timme på den där trampmaskinen som jag aldrig minns vad den heter. Inte crosstrainer alltså. Jaja, i vilket fall höll jag på en timme och brände 780 kalorier. Duktiga jag!
I går var jag på bodypump. Älskar verkligen den nya releasen, även om den är lite krångligare än de förra två jag har kört. Men det ger sig säkert efter några pass till.
Har haft tre roliga men intensiva dagar på jobbet då jag suttit med i en grupp och arbetat med utvecklingsfrågor. Så nu är jag mör i skallen.
I morgon kväll ska jag på konsert. Ska bli kul!
Måste försöka ställa in mig på att jag har fyra dagar kvar av denna arbetsvecka eftersom jag jobbar helg. Men det betyder tre dagar ledigt nästa vecka. Då ska jag shoppa!

Sov gott finingar!

Inga kommentarer: