måndag 19 september 2011

Helgen

Har haft en jättebra helg i Stockholm. Kom ner på torsdag kväll och åkte ut till svägerskan och sov över där.
På fredagen åkte vi till min kompis och åt frukost tillsammans med henne och hennes 4-månadersbebis.
Senare mötte vi upp med min bror och gick till Fotografiska.
Flera bra utställningar, men bäst var så klart Mapplethorpe. Se den om ni inte redan har gjort det. Den är kvar till 2 oktober.
Vi drog till Götgatan och käkade middag och träffade flera kompisar som kom förbi. Avslutade kvällen på Fenix.
På lördagen sov vi länge. Åt frukost på fiket bredvid brorsan och åkte sedan ut till farmors syster där vi var hela eftermiddagen. Hon verkade piggare än på länge och det var mysigt att vara där. Hon är ju ändå 94 år, så det är inte konstigt att kroppen lägger av. Men det kommer att bli tomt när hon försvinner.
På kvällen åkte vi till Mariatorget och åt middag på en indisk restaurang tillsammans med bror och en kompis. Var rätt trött, men det blev ändå en sen kväll. Sprang oväntat på en hel del vänner ute i vimlet. Kul!
I går slappade i hos brorsan innan det var dags att ta tåget hemåt.

Nu är det ny vecka. Jobbar sju dagar i sträck. Men har två och en halv dagars utbildning i veckan. Kommer att bli intressant.

Har bokat in mig på träning - två pass bodypump och ett afro powerdance. I kväll går jag till gymmet och springer och kör lite styrka.

Ha en bra dag!

1 kommentar:

ann sa...

Hej,
Har själv precis börjat på Itrim och samtidigt börjat blogga om det också.
Letade lite andra bloggar som också handlar om Itrim och hittade din. Kul att få lite inspiration och se att man inte är själv att kämpa. Skönt att läsa om andras lycka och även motgångar, då jag vet att de kommer för mig med.

Kommer att kika in här och fortsätta läsa din blogg

Välkommen till min blogg också

// ann :-)