onsdag 7 september 2011

Inlägg nummer 700!

Tänk att jag har lyckats få ur mig hela 699 inlägg här på bloggen (innan detta).

Har haft en bra dag som började med lite sovmorgon och sedan fortsatte med ett tungt bodypump-pass. Bra instruktör i dag! La på extra på ben och biceps. Kör 17,5 kilo på ben nu. När jag började på pumpen körde jag 7,5 :). Så det har blivit ett visst avancemang där. På biceps kör jag 7,5 kilo men lade på 2,5 till i dag. Tungt och jobbigt, men skönt att känna att jag utvecklas!

På lördag ska jag och maken tillsammans med en kompis sälja grejer på loppis. Har en massa kläder, skor, böcker och annat som jag vill bli av med. Och hoppas på att kunna dra in lite stålars. Den här månaden är lite tung pengamässigt (jättetelefonräkning och tandläkarbesök) så det passar bra med lite försäljning.

Ha en riktigt fin kväll!

Inga kommentarer: