måndag 5 september 2011

Trött måndag

I dag har jag inte gjort många knop. Eller jag började dagen med att stressa till tandläkaren vid 8 eftersom jag hade försovit mig. Väl där fick jag ligga i stolen i över en timme medan de fixade min tand.
Sen var jag helt slut när jag kom hem. Åt lite frukost och funderade på att gå och lägga mig igen. Till slut gav jag upp och bäddade ner mig. Men kunde så klart inte sova.
Det blev ingen träning i dag heller. Men i morgon tänkte jag ge mig på löpbandet på morgonen. En timmes rask promenad har jag planerat för. Sen om jag orkar nåt mer blir det bonus. Jag funkar inte som folk de veckor jag jobbar kväll. Allt blir fel med mat, sömn, träning. Jag är så trött hela tiden och sover dåligt på nätterna eftersom jag är så uppe i varv när jag kommer hem vid 1-tiden.

Slut på klag. I morgon är en annan dag!
Sov gott!

Inga kommentarer: