lördag 24 september 2011

Måste hitta glöden

Vaknade vid åtta i morse och tänkte ta en promenad innan jobbet. Men så var ju sängen så skön, så jag somnade om. Och när jag vakande igen vid nio var det bara att hoppa i duschen och göra mig i ordning.
Det har blivit lite för mycket av den varan senaste tiden. Eller sen semestern. Jag tar mig inte iväg på mina morgonpromenader och ställer in pass ibland. Så dumt.
Måste verkligen ta tag i mig själv och hitta glöden igen! Peppning mottages tacksamt.

Hoppas du har en skön lördag!

1 kommentar:

ann sa...

Känner igen det där, ibland så bara blir det inte av, trots att man har bestämt sig. Det är lätt att hitta på undanflykter.
Ibland så tror jag att det kan vara så att man får tillåta sig själv att ta det lite lugnare en kortare tid för att sen komma igen med förnyad energi.

Klart att du kommer igen, rätt som det är har du kommit igång med dina morgonpromenader som vanligt igen