fredag 9 september 2011

Bättre dag

Började dagen med cellprov. Jag tycker att det är bra att vi får möjligheten att göra det vart tredje år. Vet flera som skippar det. Men alla har ju rätt att göra som dom vill.

Fortsatte med att shoppa lite nödvändigheter så som schampoo och balsam, badskum och peeling.
Träffade mamma och åt lunch med henne. God sushi på bästa stället. Vi satt och pratade en massa och gick sen en sväng på stan. Jag köpta vantar och hon en tröja.
Införskaffade även en klädställning som jag kan ha i morgon på loppisen.
Jävlar vad mycket grejer jag har att sälja! Massor av klänningar, tröjor, koftor, skor och jackor. Fattar inte att jag har haft så många olika kappor och jackor.
Men nu hoppas jag få undan ett gäng.
Det sägs att det ska bli fint väder i morgon och det underlättar ju när man ska vara utomhus och kränga prylar. :)

Sista jobbkvällen för denna gång och det känns så skönt! Blev lite orolig i dag när jag febrilt försökte komma på var jag och mamma skulle äta lunch och verkligen inte kunde komma på det. Slutade med att jag fick ringa och fråga. Är nog lite stressad...

Ha en riktigt skön fredag!

Inga kommentarer: