måndag 5 september 2011

Dålig uppdatering

Jag har knappt varit hemma i helgen. Därav det dåliga bloggandet.
I fredags såg jag premiären av Jägarna 2 med mina föräldrar efter att vi hade ätit middag hos dem. Filmen var helt okej. En värdig uppföljare, men inte lika bra som första filmen.
I går vaknade vi tidigt. Gick på kafé och åt frukost. Var en sväng på stan innan vi tog bilen till våra kompisar som fick en son för två veckor sedan. Han är så himla söt. Fick mysa med honom några timmar.
Kom hem och slängde ihop en middag från frysen, quornbitar och wokgrönsaker.
På kvällen var vi på fest hos min kollega. Riktigt mysigt med hemmahäng, bra musik och vin. Var hemma vid tre, så jag är rätt trött idag.
Sov rätt länge och hade en slappardag innan det var dags att gå på kvällspasset på jobbet igen. Slutar om en halvtimma. I morgon bitti klockan 8 är jag på plats i tandläkarstolen för 70 minuters lidande. :( Jag hatar mina dåliga tänder. Det är både trist att de alltid ska strula plus att det blir dyrt. Jag fattar inte varför tänderna inte räknas till resten av kroppen, så att man skulle kunna få den vården för samma kostnad som att gå till en vanlig läkare...

Sov gott!

Inga kommentarer: