onsdag 14 september 2011

Träningsvärk

I går var jag på bodypump igen. Och det var dags för ny release. Nummer 79 i ordningen. Riktigt bra pass och jag känner verkligen att jag har tränat i dag.

I morgon åker vi till Stockholm. Ska träffa tanten på lördag. På fredag ska vi på Fotografiska och se Mapplethorpe-utställningen. Är så glad att jag hinner se den!
Och så ska vi bo hos min bror och hans tjej plus träffa lite andra kompisar.

Det kommer att bli en bra helg. Även om det samtidigt känns vemodigt eftersom jag antagligen träffar farmors syster för sista gången.
För ett år sedan var jag hos henne en hel helg och spelade in henne när hon berättade om hela sitt liv. Har nio timmar inspelat material som jag ska göra något med. Kanske blir det en radiodokumentär. Kanske en bok. Vi får se! Det känns i vilket fall bra att jag hann göra inspelningen. Nu skulle hon inte orka.

Ha en fin dag!

Inga kommentarer: