fredag 22 mars 2013

Fredag och final

Har haft en fin dag tillsammans med Hilda och maken. Startade tidigt med väckning av gladskiten klockan halvsju. Hon åt ersättning och somnade sedan om. Jag och maken låg kvar och drog oss och vid nio klev vi upp efter att Hilda hade sovit klart. Åt frukost och gick sedan ner på stan. Åt lunch med en kompis och hans dotter och träffade sedan min barndomskompis. Gick lite på stan och tog en kaffe på kafé. Sedan hem en snabbis för att göra mig i ordning inför finalen av musiktävlingen där jag sitter i juryn.

Kom hem för ett litet tag sedan. Har fått se tolv superduktiga akter och tagit fram årets vinnare. Så kul! Men nu är jag trött i skallen måste jag erkänna.

Ska krypa ner och hoppas att fröken kan tänka sig lite sovmorgon i morgon.

Sov gott!

Inga kommentarer: