fredag 15 mars 2013

Solpromenad

Skön dag i dag. Hilda vaknade tidigt, men somnade om efter lite välling. Vi klev upp och åt frukost vid nio. Packade sen ihop oss och gick och åt lunch med maken och några vänner.
Gick en promenad och hämtade en reservdel till vår diskmaskin som la av häromdagen.
Sedan ringde en kompis och frågade om jag skulle följa med henne och en annan tjej på promenad. Så då gjorde jag det. Vi var tre med barnvagn på bredd. Inte populära hos andra med andra ord :). Men det gick rätt bra. Och så var det helt fantastiskt väder! Plus att alla bebisar sov hela tiden. Hilda slog till med två timmars sömn. Händer typ aldrig.

Det går bra med shakerna och barsen. Men äter lite annat ibland. Som lunch idag till exempel. Och så har jag ätit nån frukt också. Men det går neråt i vikten. Så skönt! Ska ta mig iväg på träning i helgen. Nu känner jag mig äntligen frisk och pigg i kroppen. 

I kväll är det dags för jury i musiktävling igen. Ska bli kul, även om jag är skittrött. I morgon är det samma sak och nästa fredag är det final. Sen är det över för i år.

Ha en fin fredag!

1 kommentar: