söndag 24 mars 2013

Utelördag och söndagsmys

Vi hade en finfin lördag. Maken åkte till stugan med sin pappa för att få dit nya utemöbler. Jag och Hilda gick till stan och fikade med min mamma och gjorde lite ärenden.
På eftermiddagen kom vi hem och gjorde oss i ordning innan det var dags att gå på dejt och äta på restaurang. Vi lämnade Hilda hos farmor och farfar. Var jättemysigt att göra nåt bara vi och vi kom tillbaka vid 21. Vaknade 6 i morse och kunde inte somna om. Vid sju vaknade Hilda, fick ersättning och somnade sedan om med mig till 10. Åt frukost och gav oss sedan ut på promenad till stan. Handlade present till våra vänners bebis och åkte sedan dit för att träffa dem. Lillen fyllde en månad igår och var så liten. Kan inte fatta att Hilda har varit sådär lite för inte så länge sedan :). Var jättemysigt att sitta och fika en stund.
Åkte sedan tillbaka till stan och åt middag hos svärisarna.
Nu sover smulan och jag är så trött också. Drack vin igår. Inga jättemängder, men det har känts i huvudet idag. Gillar verkligen inte att vara bakis. Och det är ingen höjdare när man ska ta hand om en lite fröken heller. Så nu har jag lärt mig att det räcker med ett eller två glas. Sedan får det vara bra nästa gång.

I morgon ska vi äntligen avsluta lägenhetsförsäljningen. Så skönt!

Sov gott!


Inga kommentarer: