onsdag 25 augusti 2010

Började dagen...

... med att vara med i radio 06.50. Så jag klev upp halvsju. Efter det var det ingen mening att somna om så jag drog upp till Itrim och tränade. Träffade min tatuerare där som tydligen har varit medlem sedan i april och har tapapt 21 kilo. Hon såg fantastisk ut! Hade det inte varit för våra tatueringar så hade vi känt igen varann. Kul! Jag har som mål när jag har nått bröllopsvikten att jag ska tatuera mig igen. Och det är ju om inte allt för länge. :) Såg även att en kollega på en annan avdelning var på gruppträff när jag kom till Itrim idag. Ska prata med honom och höra vad han tycker.

Har precis kommit hem och längtar efter frukost. Hann förbi polisen på vägen hem och hämtade ut mitt nya pass. Ser ut som ett skrämt rådjur, men jag är i alla fall snygg.
Gick förbi mamma och sa hej också. Vi hade tänkt gå ut idag igen, men det var så jäkla regnigt. Hon hade gått ut en sväng lite senare i alla fall. Jag har fått både promenad och träning så jag är nöjd!

I eftermiddag ska jag göra något åt skatboet som kallas frisyr. Skönt med lön!

Ooh, nu är snart kaffet klart! Ha en fin dag!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hej. Jag försvinner ibland, men nu har jag fått en så kallad rivstart igen. Grattis till framgången. Är sugen på en ny gadd jag med så småningom. Vill gå ner lite mer i vikt först, men samtidigt undrar jag om inte fettet fungerar dämpande för smärtan? Härligt att känna sig snygg och sexig igen, eller hur ;0)

Louise itrim69

Sussie sa...

Tack, snälla du!
Tycker att det är jättekul att du är tillbaka och bloggar!
Jag har ingen aning om vad jag ska tatuera, men jag funderar på en fjäril i någon form, som en symbol för att jag har tagit mig ur min puppa. :) Låter jävligt cheesy, men jag tror att det kan bli bra. Vad har du för tatuering sedan tidigare? Jag har hela högra överarmen med stjärnor, noter och ett mönster. Svårt att förklara. Och så har jag en på ryggen.
Vet inte hur det är med smärtdämpningen, men så kan det vara.

Det är underbart att känna sig snygg! :)

Heja dig och välkommen tillbaka!
Kram!

PhD sa...

Har äntligen läst igenom din blogg och känner mig jättepeppad. Vad duktig du varit!! Du och jag är lika långa och började på precis samma vikt. Jag hoppas mina resultat blir lika fina som dina. Apropå tatueringar är det min första belöning då jag når tvåsiffrigt. Ska fixa till min lite trista ryggtatuering genom att lägga till något. Kram och tack för besöket. På återseende :-)

Sussie sa...

Hej! Vad kul att du har hittat hir och att jag kan peppa dig!
Det verkar ju redan gå jättebra för dig! Och nu är det bara en vecka kvar på den "värsta" biten av dieten.
Kul med tatueriningen! Vet du vad du ska göra?
Kram!

Anonym sa...

hej., va kul att du blir glad. Jag har tre gaddar sedan tidigare. Men de skall nog göras om. det är bara en som jag faktiskt tycker om. Den sitter på ena bröstet. jag har haft den så länge, sedan jag var 17 år. Och jag tycker nog faktiskt fortfarande om den.

Jag skulle vilja göra en riktigt stor. Hela ena sidan och ner aningen på låret. Tänkt mig en maorisk variant av drake. Vi får se.

Om du vill ha en fjäril så tycker jag att du ska ha en fjäril. Jag tycker bäst om när tatueringar ha en betydelse, och det har ju din i så fall. ;0)

Louise itrim69