tisdag 31 augusti 2010

Bättre

Naprapaten verkar har fått bort den värsta låsningen. Har inte alls lika ont idag. Men jag känner mig liksom lite mörbultad och har ont i huvudet. Ska göra övningarna som han skickade med i kväll när jag kommer hem.

Var på gruppträff i dag. Vågen visade 3 hekto plus. Första gången på de här 7 månaderna som jag ökar. Men det är vätska/FFM jag har lagt på mig. Fettprocent och fettmassa har minskat.
Är nöjd ändå och fick en massa beröm för att det har gått så bra för mig under sommaren.

I morgon åker jag bort med jobbet i två dagar. Vi ska bo på hotell och ha konferens angående vidareutvecklingen av arbetet inför omorganisationen.
Är inte alls peppad, men det blir säkert bra.

I kväll ska jag försöka mig på en liten promenad. Gick från Itrim och det kändes bra i ryggen. Borde väl egentligen vila, men har en massa överskottsenergi som jag vill göra av med.

Ha en bra tisdag!

2 kommentarer:

Anna sa...

Tråkigt med vågen, men det rättar nog till sig snart ;) Och hoppas att ryggen är bättre snart också

Sussie sa...

Jag tycker verkligen inte att det är något att hänga upp sig på, att jag har gått upp tre hekto. Det är "that time of the month" plus att jag inte har kunnat träna ordentligt. Så jag tycker inte direkt att det är tråkigt, snarare helt normalt.

Ryggen känns mycket bättre.

Ha det bra!