söndag 29 augusti 2010

Ryggskott?

Jag fick så jäkla ont i ryggen i kväll när vi var hos svärisarna på middag. Nu kan jag knappt röra mig utan att det gör ont. :(
Har läst på lite och det kan vara ryggskott. Vet att jag inte sitter speciellt bra på jobbet och sånt kan tydligen bidra till att man får ont, och att det helt plötsligt blir jätteont. Vi får se hur det känns i morgon.

Har i övrigt haft en jättebra helg. Träffat vänner, ätit krabba och räkor hos mamma och pappa och idag har vi verkligen fixat och donat härhemma så nu känns det äntligen som ett hem.

I går var jag tvungen att köpa en ring att ha ovanpå min förlovningsring eftersom den har blivit alldeles för stor. Känner inte att jag vill knacka in den riktigt än. Men nu får jag se ut som om jag är gift ett tag framöver. :)

Ha en fin kväll!

Inga kommentarer: