onsdag 25 augusti 2010

Frisör och shopping

Skulle hjälpa mamma att vara smakråd eftersom hon hade hittat en jacka som hon var lite tveksam till. Jag tyckte att den var fin, men hon köpte den inte. Istället hittade jag en jacka/kort kappa som jag köpte. I storlek 42! Och den sitter inte ens tight. Dessutom var det rea - från 995 till 200 kronor var den sänkt. Härligt! Nu har jag en jättefin höstjacka.
Sen var jag hos frissan. Blev supernöjd både med färg och klippning. Vi bestämde även att hon ska få göra min håruppsättning till bröllopet. Hon blev nästan med pepp än jag på det. :)

Efter frisören var jag hemma en sväng. Sen gav jag mig ut på shopping. Hittade två par byxor och en tröja plus lite andra grejer jag behövde som sminkborttagning och ansiktsmask.

Gick på Guldfynd och köpte en klocka av en modell som jag har tittat på länge. Nu var den på rea - från 398 till 89,50. Jag gillar rea!
Köpte även en försenad födelsedagspresent till världens bästa sambo. Ett fint halsband. Han hade önskat sig ett halsband men inte sagt vilken sorts. Men han blev i alla fall jätteglad och nöjd.

Ikväll har vi ätit sallad och tagit varsitt glas rödvin.

Ha en fortsatt trevlig kväll!
(Och behöver ni veta vad klockan är så är det bara att fråga mig hädanefter!)

Inga kommentarer: