måndag 30 augusti 2010

Knäckt

Var hos naprapaten på lunchen. Jävlar vad ont det gjorde när han bände min kropp i alla möjliga och omöjliga vinklar. Knäckte och drog i armar och ben. Fick akupunktur som kändes lika skönt som att bita i aluminiumfolie.
Resultatet då? Jo, men det känns nog liiite bättre. Men jag har ont.
Naprapaten konstaterade att det är ryggskott. Det innebär att jag inte får träna på några dagar och att jag inte får lyfta/bära tungt. Fick några bålövningar jag ska göra också.
Känns så jävla surt att kroppen säger ifrån nu. Men den är väl i förändring också eftersom jag har tappat så mycket vikt. Då måste kroppen sortera om sig.

Nu hoppas jag att jag snabbt blir mindre ont så att jag kan fortsätta träna och må bra.

1 kommentar:

Anonym sa...

Oj. Stackare.

Kramar Louise