onsdag 18 augusti 2010

Semestern är över

I morgon börjar jag jobba efter fyra och en halv veckas underbar ledighet. Känns motigt men okej.

I dag var jag och fixade ett nytt pass och passade på att gå förbi Itrim (det ligger alldeles i närheten av Polisen). Min coach hade ringt när vi var på väg till polishuset och behövde byta tid för vårat möte på måndag. Jag ska ha min halvårsuppföljning, något försenad. Köpte med mig den nya baren med frukt och nötter. Den var riktigt god!

Jag har lyckats hålla vikten hela semester och är supernöjd. Har dock inte vägt mig på Itrim än. Tänkte att jag sparar det till måndag så att jag hinner komma i fas med mig själv.

I dag tog jag ett stort steg och sökte nytt jobb! Nu håller vi tummarna!

Sov gott!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Bra jobbat under semestern! Jag prövade också den nya baren häromdagen. Riktigt god, o lite seg härlig konsistens.
Håller tummarna för nya jobbet!

//Åsa

Sussie sa...

Ja, jag är rätt nöjd faktiskt. :)
Du har också varit duktig!
Ha det bra!