torsdag 19 augusti 2010

Första träningspasset

I dag tog jag tjuren vid hornen och gick och tränade efter jobbet. Har längtat efter att göra annat än att powerwalka och springa. Gick över förväntar och jag kunde ta i ordentligt. Mitt ena knä trilskas lite, men det brukar ge med sig efter några träningspass. Tror jag mest är stel i kroppen.
När jag stod och tränade kom en kvinna jag brukar prata med fram. Hon sa "vad är det för snygg brutta som står här tänkte jag när jag såg dig. Vad duktig du är!" Sånt är så kul att höra och det gav mig extra energi att ta i ännu hårdare.

Första dagen på jobbet gick bra. Det är fortfarande semesterlunk som gäller, så det är skönt att slippa rivstarta.

Ha en skön torsdagskväll!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej! Kul att se att du är tillbaka efter semestern =) Jag började på Itrim igår och idag är första dagen, gulp!! Men jag känner mig taggad och tjejen jag träffade på Itrim var helt toppen!Ska bli spännande med gruppträff på tisdag och sen på onsdagen har jag motionsintroduktionen, blir skönt att komma igång med träningen igen. Må så gott! Kram Lindha

Sussie sa...

Hej! Hur känns det såhär första dagen då?Berätta gärna om hur det går för dig under tiden.
Håller tummarna för dig!!
Trevlig helg och ha det så bra!