onsdag 1 september 2010

Åker bort

I dag åker jag bort med jobbet för planering och övernattning på hotell.
Och från och med idag är vi omorganiserade och jag har fått en nygammal arbetsgivare.

Kommer att ha med mig dator, men vet inte hur det funkar med uppkoppling. Förhoppningsvis kommer jag med en uppdatering ikväll.

Ryggen känns mycket bättre idag. Kunde göra övningarna igår och det kändes riktigt bra. Är fascinerad över att det släppte så snabbt som det gjorde. Men nu vill jag inte ha nåt mer ryggskott! Bättre ryggträning och lyfta med benen hädanefter. :)

Ha en fin dag!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Härligt att din rygg känns bättre! :) Och må så gott på hotellet.

Krams

Sussie sa...

Ja, det är så skönt att det har blivit så mycket bättre på så kort tid!
Har haft det bra på resan.
Ha det bra! Kram