onsdag 4 maj 2011

Blodsmak i munnen

Är verkligen helt slutkörd efter kvällens pass. Men det var kul också. Fast mest skitjobbigt. Väldigt effektiv träning är det i alla fall! Det var längesen jag hade blodsmak efter ett träningspass... Kan inte gå på passet nästa vecka, tyvärr, men sambon blev lite sugen på att testa så han får representera hushållet nästa gång.

Min kollega som höll i passet sa att han blev impad av mig. Kul att höra! Han har verkligen varit med mig på hela viktresan och peppat och stöttat väldigt mycket. Och vi pratar mycket om träning och mat på jobbet. Det var hans första pass nånsin. Tyckte att han skötte sig väldigt bra!

Det enda sura är att min pollenallergi gör att jag får det jobbigt med andningen när jag springer/gör ansträngande saker utomhus. Tror jag ska återgå till inomhuslöpning tills det värsta har gått över av pollenhelvetet.

Nu ska jag duscha och sen ska jag sova. Är sjukt trött!

Sov gott!

Inga kommentarer: