torsdag 19 maj 2011

Pollenhelvetet!

I morse när jag vaknade var mina ögon helt igensvällda. Inget kul sätt att starta dagen på. Klev upp och tog min medicin och försökte fräscha till mig så gott det gick. Känner mig överkörd. Men det brukar lätta under dagen.
Blev med andra ord ingen morgonpromenad i dag. Men två stycken har jag kunnat få till den här veckan.

I kväll tänkte jag springa. Men det får nog bli på löpband. Blir så tungandad när jag springer utomhus. Har tänkt försöka mig på den där 5-kilometern. Som jag ju ska springa i "skarpt läge" om några veckor. Alltså Parloppet.

Är fortfarande stressad för allt möjligt, men det känns lite bättre. I morgon ska jag och sambon äta räkor, dricka vin och planera det som är kvar att göra innan bröllopet. Och på lördag ska vi verkställa mycket av det planerade. Efter det kommer det nog att kännas bra.

Något jag inte är stressad över är vikten. Den går neråt så det är skönt. Ska absolut kunna klara 79 (och helst lite till) till bröllopet!

Ha en fin dag!

Inga kommentarer: