tisdag 31 maj 2011

Jag har inte dött ...

... men har inte haft tid eller ork att blogga.
I lördags morse väcktes jag av sång av fem fina vänner och en fin bebis. Blev rätt chockad när de stövlade in i sovrummet. Men så himla glad! De var snälla och lät mig duscha medan de fixade en riktig brakfrukost. Äggröra, bacon, amerikanska pannkakor med lönnsirap, kaffe, goda ostar, juice och frukt.
Sedan kom det ett medium som spådde mig. det mesta stämde väldigt bra och jag blev glatt överraskad eftersom jag är lite skeptisk.
Fick ta på mig krona och slöja och gå ut på tan med en av tjejerna. Vi gick omkring rätt länge och hon fick mig att tro att det skulle komam nån och hämta mig. Men till slut var vi hemma hos mig igen. Där hade de andra ordnat med spa och jag fick en ansiktsmask. Medan vi blev fina drack vi bubbel och spelade spel.
Fick även skriva en dikt och svara på frågor om blivande maken.
Lite senare lagades det god middag och sen sjöng vi singstar och spelade fler spel (typ sanning eller konsekvens och liknande spel). Roligt och pinsamt! :)

Kvällen avslutades med att vi gick ut och dansade och sedan hem för lite nattmat.

Är så himla glad som har så fina vänner som hade planerat en riktigt fin och mysig möhippa till mig!

Var helt död i söndags och sov hur länge som helst. Sambon kom hem med blommor till mig på eftermiddagen och så beställde vi indiskt till middag.
Skulle ha tränat i går, men orkade verkligen inte.

I dag ska jag däremot ta mig ut på en löprunda!

Ha en fin dag!

1 kommentar:

Anonym sa...

Men hur gick det med tatueringen då? :-) / Mammarina (ny läsare)