söndag 8 maj 2011

Söndagssysslor

Usch vad trött jag var när jag kom hem i går. Stannade kvar lite längre så jag var inte hemma förrän strax före 22. Kände mig hängig och frusen så jag tog en varm dusch och kröp sen upp i soffan. Sambon kom hem lite senare med världens huvudvärk stackarn. Så det blev tidigt i säng.
Sov som en stock och även fast sambon tjatade om morgonpromenad så kunde jag inte ta mig ur sängen.
Blev frukost och snabb promenad till jobbet istället.

Känns otroligt skönt att jag får tre lediga dagar nu. Det börjar bli varmare ute redan i dag. Ska verkligen ta vara på vädret och vara ute mycket de kommande dagarna.
I morgon är det gruppträff igen, men jag vet inte om jag hinner gå eftersom jag har en grej att göra på eftermiddagen. Vi får se hur det blir.

Ha en riktigt skön söndag!

Inga kommentarer: