lördag 7 maj 2011

Hindersprövning

I dag har vi skickat in pappret för hindersprövning! Nu börjar det verkligen närma sig den stora dagen. Blir alldeles nervös och lycklig när jag tänker på det.
Det kommer att bli den bästa dagen hittills i mitt liv, det är jag helt övertygad om.

Och det sporrar mig ännu mer att träna mycket och äta bra för jag vill ju vara i mitt livs bästa form 18 juni. :)
Längtar redan till bodypumppasset på måndag.

Sambon ska på konsert i kväll. Jag skippar det och tar nog en kvällspromenad och går och lägger mig tidigt i stället. Har ju elva härliga timmar på jobbet att se fram emot i morgon... Men sen - tre dagar ledigt!

På lunchen i dag var jag med sambon en sväng på stan. På torget hade de marknad och nån sorts lantbruksdag. Där kunde man klappa hundvalpar. Så jag trängde mig fram bland sockervaddskladdiga 7-åringar för att få gosa lite med de små pluttarna. Jag skulle verkligen vilja ha ett husdjur, men känner inte att tiden finns. Får nöja mig med sambon så länge. :)

Fortsätt njuta av lördagen!

Inga kommentarer: