tisdag 17 maj 2011

Inte bra, men ändå

Känner mig stressad över hela bröllopsplaneringen. Det känns som om jag har glömt att fixa tusen saker och tiden bara springer iväg. Så känns det idag i alla fall. Fick ont i magen när jag kom på att det bara är en månad kvar.
Missförstå mig inte - jag tycker att det ska bli helt fantastiskt! Men jag har liksom aldrig planerat ett bröllop förut. Det känns som det har gått alldeles för enkelt och därför blir jag stressad...

Just nu känns det mesta jobbigt. Jag blir bara stressad av allt! Jag vill bara vara glad och pigg. Men är tjurig och så trött. Pollenallergin tar knäcken på mig och medicinen mot densamma gör mig ännu tröttare.

Så. Nu har jag fått gnälla av mig lite. Nu till det roliga i livet:

• Min bror ringde och vi planerade tårtorna till bröllopet!
• En väldigt god vän som var osäker om hon kunde komma på bröllopet hörde av sig i dag och hon kommer! (Med sin kille (som jag inte har träffat men som hon verkar vara väldigt kär i!)
• Jag tränade body pump tillsammans med sambon i går och vi tog oss upp för morgonpromenad i morse!
• Allt ordnar sig!

Ha en fin kväll!

Inga kommentarer: