torsdag 5 maj 2011

Dagen efter

Hur är det med träningsvärken i dag då Sussie? Jo, tack. Har sån där skön molande värk i benen (jag är inte ironisk, jag tycker att det är skönt på riktigt). Och det känns lite i armarna också. Men jag har otroligt mycket energi i dag. Skulle lätt kunna köra ett pass nu på en gång.

Blev inringd till jobbet klockan 7 i morse. Skönt att få en kickstart! Behöver ändå gå lite tidigare i dag när jag ska på manikyr så det var bra att jag började tidigare.

Märker ni hur glad och positiv jag har varit de senaste dagarna? Det känns verkligen som om jag har fått en nytändning och jag är verkligen jätteglad! Och peppad till tusen! Fick så fint beröm av min kollega som höll i passet i går också. Han sa "Du är ju redan så tränad nu så jag antar att det känns mindre jobbigt för dig i dag än för vissa andra som var med och tränade." :)

Ha en fantastisk dag! Det ska jag ha!

Inga kommentarer: