tisdag 10 maj 2011

Solig tisdag

Vaknade ännu en dag av det fantastiksa ljudet av borrar. Ont i huvudet och öronen har jag och känner mig lite smågrinig. Nu är det så klart helt tyst där uppe. Antar att de kör igång med borrarna klockan sju för att väcka hela huset och sen går de på fikarast resten av dagen. Eller vad gör hantverkare egentligen? :)

Målet för dagen är löpträning. Vill verkligen klara 5 kilometer nu! Jag har fixat astmaspray och ska prova att springa ute lite senare. Det var inga problem med andninge när jag sprang på löpbandet i går, så det är säkert pollen som gör mig flåsig.

Fint väder är det i dag också. Ska bli kallare på torsdag, men då jobbar jag ju igen, så det gör inte så mycket. Bara det blir fint igen till helgen.

Ha små aningar om att det kan vara möhippa på gång för mig i helgen. Men jag vet inte. Det lär ju visa sig. :)

Ha en skön dag!

Inga kommentarer: