fredag 6 maj 2011

Morgonpasset och veckans vikt

Startade dagen med att kliva upp vid 6 för att komma i tid till morgonens body pump-pass. Var faktiskt riktigt skönt att träna denna arla timma.
Nu känns kroppen genomkörd och skön. Har lite träningsvärk från veckans träningspass, men inget som stör. Naglarna satt kvar under passet i dag också och det måste man väl se som en vinst? Tror inte att det skulle vara så skönt att bryta av en eftersom att hela riktiga nageln antagligen följer med... Så det ska jag låta bli. :)

Var så trött när jag vägde mig i morse så jag är lite osäker på vad det stod på vågen. Men jag tror att det var 81,4 eller 81,2. Helt okej! Kroppen börjar återgå till "normalt" tillstånd efter att ha varit vätskefylld och otrevlig.

Nu är det fortsatt jobb som gäller!

Ha en fin fredag!

Inga kommentarer: