fredag 16 december 2011

15+0

Ny vecka! Är så glad varje fredag för det innebär att de har gått ännu lite mer tid på graviditeten. Och nu går vi in i sextonde veckan. Spännande!
Fler och fler får veta och nu känns det inte alls jobbigt.
Skulle berätta för en kollega i går, men då kom en som redan visste och sa typ "hej du med växande magen" så jag fick ingen chans att berätta själv. Det gillar jag inte!

I dag på lunchen var jag på h&m och shoppade en klänning till mig själv plus strumpor, en body och två koftor till Kotten. Det är roligt att få bunkra upp med lite kläder, även om det är långt kvar tills det är dags.

På söndag är det ett halvår sedan vi gifte oss och det ska vi fira i kväll eftersom jag går på min kvällsvecka på söndag.

Ha en fin fredag!

2 kommentarer:

Luiza sa...

Grattis till vecka 15 och bröllopsdagen.

Jag vill också handla....har förvisso gjort det, men en body, bara...hehe.

Tänk att folk inte kan hålla truten! Man får väl trösta sig med att de är så glada för ens skull att de helt enkelt inte klarar det...

Hoppas ni får en underbar kväll.
Kramar i massor.

Sussie sa...

Tack snälla du!
Ja, det är illa det där med vissa som vill berätta för hela världen när man själv inte vill det, eller vill berätta själv.

Kramar!