onsdag 21 december 2011

Snart helg

Snart är det helg kan man väl ändå få säga? Trots att jag har två och ett halvt arbetspass kvar denna vecka.
I morse vaknade jag redan vid 7. Klev upp och myste lite med maken innan han gick på jobbet. Åt grötfrukost och somnade sedan i soffan.
Vid elva ringde mamma och frågade om jag ville ut och gå. Så vi byltade på oss och gick ut över en timme. Så skönt!
Gick sedan hem och åt lunch och sov en sväng till. :) Trött tjej i dag.
Hann förbi mamma innan jobbet för att hämta en bok och ett svankstöd som jag tänkte testa på jobbet. Det känns bra såhär långt i alla fall.
Lämnade även en bit saffranskladdkaka, kola och fudge till m&p så de har nåt gott att äta. Vi äter så lite sånt hemma, men det är ju alltid kul att kunna ge bort.

I dag har jag på mig mina supersköna mammajeans och en av skjortorna jag köpte igår. Kommer aldrig vilja använda några andra kläder. :)

Insåg nu att jag inte har haft en enda bild på min blogg på evigheter. Så det ska jag styra upp. Kanske en bild på magen?

Ha en skön kväll!

Inga kommentarer: