tisdag 13 december 2011

Gravidlunch

I dag ska jag luncha med min kollega som ska få barn några veckor före mig. Det kommer bli trevligt. Har ingen annan i närmaste kretsen som väntar barn så jag tror nog att vi har en hel del att prata om.
Fick nyss en kram av en annan kollega när hon fick reda på att jag väntar barn. Det är kul att alla blir så glada! :)

I går var jag på bokcirkel igen och de sista två som inte visste fick veta om bebis.
Vi pratade och fikade och bytte julklappar. Fick en gästhandduk och ett ljus. Nu ser jag fram emot slutet av januari då vi ses igen!


Ha en fin tisdag!

1 kommentar:

Luiza sa...

Åh, jag är fortfarande frustrerad över att jag missade det där med dagarna...Jag ville ju så GÄRNA ses...på riktigt.

Vad kul att du känner allas glädje för din graviditet =).
Och vad skönt att du har någon du kan prata med som är nästan lika långt gången.

Massa kramar, vännen.
Luiza