torsdag 22 december 2011

Julbord

I dag vankas det julbord på jobbet. Tyvärr är det enda jag får äta potatitsgratäng och tunnbröd. Rökt kött och gravad lax. Inte bra för bebisen. Ska därför gå och köpa nåt att äta till gratängen, kanske grillad kyckling.

Har haft en bra dag, men är jättetrött. Vaknade vid 8, klev upp och åt frukost och sen vek jag ett ton tvätt som bästa maken tvättade i går kväll.
Träffade upp en kompis och åt lunch med honom och satt sen och pratade rätt länge. gick på stan och hittade julklappar till maken. Kan inte skriva vad eftersom han läser här. :)

Kom hem vid 15 och var helt slut. La mig på sängen och sov kanske tre minuter innan jag var tvungen att pallra mig till jobbet. Är så himla trött och lite ledsen och hoppas verkligen att jag ska härda ut hela kvällen. Lite middag kanske gör mig piggare.

Ha en fin kväll!

Inga kommentarer: