fredag 2 december 2011

Feber

Jag har väldigt svårt att få feber men nu har jag 37,5 (tror jag, termometern är inte riktigt pålitlig, men feber har jag i alla fall) och känner mig jättedålig. Vet att det inte är mycket, men det känns som om jag kokar. Har tagit en alvedon i alla fall och hoppas att det går ner.
Var och kollade på kök och blev väldigt väl mottagna. Det finns alldeles för mycket att välja mellan, men kors i taket tror jag att jag och maken är överens om typ allt vi vill ha. Kommer att bli superfint!

Jag oroar mig för att jobba i helgen. Känns inte kul att ha feber och vara tvungen att gå dit. Har ingen som kan hoppa in heller. Men jag får väl köra på alvedon och hoppas på det bästa...

Ha en skön fredagskväll!

3 kommentarer:

LinnaLi sa...

Lider med dig, har aldrig varit så sjuk som förra vintern när jag väntade Eira. HU!

Hoppas du piggar på dig

Kram

Linda

Luiza sa...

Åh, så jobbigt, vännen.
Typiskt att ingen kan hoppa in heller...
Hoppas det går bra att jobba och att du kryar på dig snart.
Kramar i massor.
Luiza

Mon sa...

Men oj vad har du för jobb, man ska inte behöva jobba med feber.....krya på dig!