måndag 12 december 2011

Ny vecka

Så var det måndag igen. Helgen var som vanligt alldeles för kort. Lördagen var maken lite sliten. Men vi tog oss i alla fall ut på stan och kollade lite. På eftermiddagen sov vi och kollade på tv och kvällen gick i samma tema.
I går var vi bjudna på brunchknytis hos våra vänner. Det var jättemysigt och roligt att träffa en massa folk som vi träffar för sällan. En massa barn var det där också, bland annat världens charmigaste bebis. Vi åt gott och pratade i flera timmar. Vi gick både dit och hem så vi fick en ordentlig promenad då de bor rätt långt från oss.
På eftermiddagen pyntade jag lite och på kvällen åt vi hos svärisarna.
Så det har varit en lugn och skön helg, som gärna hade fått vara längre. Är fortfarande förkyld och hostar på nätterna. Borde väl egentligen stanna hemma några dagar och sova mig frisk, men vi är bara två som jobbar denna vecka, så det känns svårt.

Är nu i femtonde veckan och på torsdag ska vi lyssna på hjärtljudet. Är nervös och orolig att det inte ska vara nåt där. Vill att det ska vara torsdag nu!

Ha en fin start på veckan!

2 kommentarer:

LinnaLi sa...

Hej!

Här där jag bor får man inte lyssna på hjärtljuden förrän v 25. Hoppas du kryar på dig, jag snorar jag med!

kram kram!

Linda

Sussie sa...

Hej!

Vi har fått dispens att göra det tidigare eftersom det har varit så mycket strul. Eftersom vi inte kunde få ett till UL så erbjöd BM att vi fick komma och lyssna i stället. Vet inte när man får göra det annars här.
Kram!