söndag 5 februari 2012

Dålig sömn och stilla mage

Usch vad jag har sovit dåligt inatt. En kombination av förkylning, mardrömmar och oro för Kotten har gjort sitt. Så i dag är jag inte så kaxig vill jag lova. Men är i alla fall på jobbet och hoppas på att jag ska hålla hela vägen.

Kotten gör inte mycket väsen av sig och det känns jobbigt. Fick den till att buffa lite på morgonen. Men den verkar ju leva i alla fall och det är ju huvudsaken. Störs av att jag blir så otroligt stressad när bebisen inte rör sig så mycket som jag är van vid.

Håller tummarna för att snickaren inte kommer i morgon, så att jag kan ligga hemma och krya på mig. Maken hade rensat ur nästan hela gästrummet i går och ställt allt i vardagsrummet. Så det är lite kaos. Vi måste hitta någon som kan hjälpa till att lyfta soffa, säng, byrå och skrivbord. Jag vågar inte lyfta så tungt.

Ha en fin söndag!

Inga kommentarer: