onsdag 1 februari 2012

4 månader

I dag är det exakt 4 månader till Kotten kommer, om den nu håller tiden. Brås den på pappa kommer den att komma senare och brås den på mamma kommer den i tid eller något tidigare.

I natt drömde jag mardrömmar och vaknade av att Kotten dansade rumba. Det kändes som om den var överallt i hela magen och härjade. Blev glad, men även lite illamående för att den sparkade så hårt.

Har råkat säga hon om Kotten en massa gånger nu och rättar mig varje gång. På min möhippa blev jag spådd och då sa hon som spådde att jag skulle få tre barn. Först en flicka sen en pojke och sen en flicka till. Så det kanske är därför jag tror att det är en tjej, även om jag inte direkt tror på sånt där. :)

Hade sån ångest över att gå på jobbet i dag så att jag hade ont i magen. Men nu känns det bra att jag är här.

Ha en skön dag!

1 kommentar:

LinnaLi sa...

Hej!

Det börjar närma sig mer och mer =) kul!

Vi kollade könet på Eira, men inte på Aivi. Mest för att vi ville veta om vi kunde börja tvätta Aivis gamla kläder =)

Må så bra!

Kram Linda