tisdag 21 februari 2012

Fettisdagen

I dag känns det lite bättre. Kotten väckte mig med sina våldsamma rycksparkar vid halvsex i morse. Så jag är lite trött. Men det finns ju värre sätt att vakna på, så jag ska inte klaga. :)

I går åkte vi runt lite efter jobbet och kollade efter handfat och badrumsskåp. Fattar inte varför flera såna butiker bara har öppet till 17,18. Det är ju bara byggjobbare som har möjlighet att handla. Men i morgon ska vi försöka sluta tidigare och åka och kolla lite mer.

I dag ska målaren bli klar, så i kväll kan vi flytta ur sovrummet så att de kan lägga golvet där i morgon. Och så ska de fortsätta fixa i badrummet i eftermiddag.
Håller tummarna för att vi kan flytta in på torsdag!
Vi har dealat till oss så att de står för tapeter på ett ställe där de gjorde fel, nya kakelplattor istället för de de har förstört samt att en städfirma kommer och röjer upp när de är klara.

I kväll ska jag unna mig en semla tror jag.
Ha en fin tisdag!

Inga kommentarer: