onsdag 8 februari 2012

Middagsdejt

Har precis kommit hem från min dejt med pappa. Vi är hemma själva båda två, så vi passade på att ses bara vi. Var på restaurang. Åt deras burgare som är en av de bättre jag har ätit. Och så en liten tryffel och kaffe efteråt.
Satt och pratade en massa. Det är ganska otroligt egentligen att vi är så tajta nu för tiden. När jag var i tonåren pratade vi inte med varann. Om vi hade nån sorts kommunikation var det jag som skrek gubbjävel och slog i dörrar. I dag kan vi skratta åt det. Men jag var nog inte den enklaste att ha att göra med på den tiden.

Ska ta och rensa ur badrummet nu. För i morgon kommer de och ska börja med renoveringen. Känns lite jobbigt att de kommer hit redan vid sju, men jag får pallra mig upp helt enkelt. Ska ta en dusch nu och sen ta bort allt löst som finns i badrummet så de kommer åt att fixa det som ska fixas. Kommer att bli så bra när det är klart. Just nu är det kaos här hemma...

Sov gott! Kotten hälsar med en spark!

Inga kommentarer: