torsdag 16 februari 2012

Välbehövlig paus

Igår kände både jag och maken att vi behövde lite kvalitetstid. Så istället för att äta hos mamma och pappa gick vi på bästa thairestaurangen och åt. Så mysigt. Vi kom fram till att vi knappt varit ensamma sedan förra tisdagen, så det var välbehövligt. Vi åt gott och satt och pratade. Sen tog vi en promenad och stannade för kaffe på ett kafé innan vi gick hem till mamma och pappa.
Gick och la oss och tittade på fredagens På Spåret som vi inte hade hunnit se.
I morse var det svårt att komma ur sängen och jag kom lite sent till jobbet.

I morgon och på lördag ska jag sitta i juryn i en musiktävling. Ska bli kul, men känner att jag hellre hade haft en helt ledig helg.

Ha en fin torsdag!

2 kommentarer:

Luiza sa...

Åh, vad mysigt ni verkar haft det. Klart man behöver vara för sig själv och jag förstår verkligen att ni längtar till lägenheten blir klar...

Hoppas du får en fin dag.
Kramar

LinnaLi sa...

Myspys! Passa på att mysa innan bebis kommer, sen blir det nog mest mys med bebis =)

Här hemma har vi groteskt jobbiga nätter. Får jag sova 3 timmar effektivt på natten så är jag glad. Jag är så trött på dagarna att jag är yr. Hoppas att det vänder snart.

Kram kram

Linda