måndag 27 februari 2012

Ny vecka igen

Har haft en härlig helg som bjudit på långa promenader i solen, fix i lägenheten, sömn, god mat och mys med en 2,5-veckorsbebis. Åh, så söt hon är lilla M! Men hon var inte på så bra humör och hade ont i magen när vi hälsade på. Hann hålla henne ett litet tag i alla fall.

I dag blir dom förhoppningsvis klara i lägenheten. Så skönt att slippa ha hantverkare rännandes där mer. Och så blir det fräscht och fint, till slut.

Känner mig lite småhängig och hoppas att det inte ska mynna ut i en förkylning.

Kotten har varit jättestilla hela helgen, men igår när vi hälsade på bebisen så kom den igång och sen har den sparkat massor. Blir så glad av alla livstecken. :)

Ha en fin måndag!

1 kommentar:

Luiza sa...

Åh så underbart att det börjar likna något i lägenheten. Det är ett sådant enormt stressmoment...

Jag tänker ofta på dig, och det du skriver om rörelser, i och med att du är en vecka före mig, nästan. Då kan jag trösta mig med att det inte rör sig så mycket här heller, de gånger det inte gör det.
Ja, jag relaterar ofta till hur du känner, och blir genast lugnare när jag ser att du sen mår bra...
Nu blev det bara osammanhängande, hoppas du förstår vad jag menar...hehe,

Massa kramar.
Luiza