fredag 11 januari 2013

Ont i rumpan

Aj! Har inte klivit ur sängen än, men känner att jag har en alldeles fantastisk träningsvärk. Mest känns det i rumpan och låren. Det är så skönt att få känna det här igen, för jag har verkligen längtat. Kanske inte efter att inte kunna gå, men efter den ljuvliga känsla som infinner sig efter träning.
Det tråkiga är ju att muskler är färskvara och att jag nu börjar om från början igen (fast det är ju så klart långt ifrån så illa som det var innan jag började på Itrim).

Hade egentligen tandläkartid klockan 11, men det blev uppskjutet till i eftermiddag. Så nu kan vi slappa på förmiddagen.
Hilda sover här mellan oss sedan nån timme tillbaka.

Ha en fin fredag!

2 kommentarer:

Suzan sa...

Härligt med träningsvärk!

Luiza sa...

Tack snälla fina för din kommentar!!!
Blir så trött, och igår var verkligen ingen bra dag, men det har lugnat sig och jag har gått vidare =).
Nya krafter , nya tag.

Vad underbart att du verkar kommit igång med träningen =).
Ska också ta tag i det så fort jag vant mig vid den nygamla livsstilen, hehe.
Många kramar/
Luiza