måndag 14 januari 2013

Seg måndag och kyla

I dag har det varit riktigt bitigt ute. Var på en långpromenad med Hilda på förmiddagen. Fick se det vackra ljusfenomenet halo på nära håll. Otroligt mäktigt!

Har haft en skön helg. I fredags träffade vi några kompisar och fikade. På kvällen kom några andra kompisar och åt middag och kollade på På spåret med oss. De ska få sitt första barn i början av mars. Kul!

I lördags var jag på promenad medan maken var på återvinningscentralen. Några kompisar kom över på kaffe och på eftermiddagen var vi hos svärisarna och hälsade på. De kom hem från Thailand på fredagskvällen och hade Hildaabstinens :). På kvällen åt vi räkor efter att Hilda hade somnat.

I går tog jag en långpromenad medan maken åkte skridskor på en isoval vi har i närheten där vi bor. Hade en slö dag och åt senda middag hos svärisarna på kvällen. Skön avslutning på en skön helg.

I dag har jag och Hilda slöat. Sov middag tillsammans på eftermiddagen. Hon sover sedan någon timme tillbaka och jag har slängt ihop en kladdkaka till i morgon då det kommer ett gäng mammor med barn hit.

Har förresten fortfarande ont efter träningen... Har knappt kunnat gå i trapprona här hemma i helgen. Det är lite surt att ha fyra våningar en sån här gång. :)

Sov gott!



Så fint ute idag!



Lillskruven :)

Gladskit!

1 kommentar:

Luiza sa...

ÅÅÅh, jag såg oxå ljusfenomenet i helgen, visste inte att det hette "halo", men nu vet jag. Tog en bild på det med, men har inte hunnit föra över det till datorn än...

Skruttan är så otroligt fin. Åååh, vill bara gosa ner mig i hennes goa kinder.

Kan ju vara rätt skönt att bara vara, det har vi också varit idag.

Men du, menar du på allvar att ni har ett 4 vånings hus? Haha,shit, då förstår jag att det inte är lätt med träningsvärk...

Sist men inte minst, TACK SÅ MYCKET FÖR DITT PEPP!!!!
Jag känner att jag behöver det.

Massa kramar