tisdag 22 januari 2013

Tand nummer tre

I går såg jag att Hilda var lite svullen i tandköttet uppe. Och i dag har en tand spruckit fram. Inte konstigt att det har varit gråt och tandagnissel (höhö) hela dagen. Var så trött när maken kom hem att jag gick och la mig och sov i fem minuter. Hade tänkt träna, men det är väl såhär det är nu. Hade antagligen somnat på löpbandet om jag tagit mig iväg. Nya tag i morgon! Och på torsdag ska jag på pass!

Har i alla fall promenerat i dag och träffat en kompis och fikat. Det har öppnat ett nytt kafé i närheten, så slipper man gå ner på stan för att få en kaffe utanför hemmet.

Hilda som har varit ledsen och trött hela dagen och vägrat sova annat än i vagnen eller i min famn är fortfarande vaken och världens gladaste. Vi gav upp nattningen när hon bara skrattade åt oss i våra försök att få henne att sova :). Så det får vara en sån kväll i kväll. Förhoppningsvis sover hon gott hela natten.

Sov gott!


Inga kommentarer: