måndag 3 maj 2010

Bröllop

I fredags friade jag. Nästa sommar i juni blir det bröllop. :) Hurra!

4 kommentarer:

studentitrim sa...

Grattis! vad kul :) du kommer vara supersnygg i din bröllopsklänning då :)

Sussie sa...

Tack!
79 kilo har jag sagt att jag ska väga när vi gifter oss. Förhoppningsvis mindre, men det känns rimligt. Kommer att vara mycket snygg i brudklänning! :)
Ha en fin kväll!

Unknown sa...

Grattis. Jag gillar att det var du som friade. :0) Att det inte måste vara så traditionsbundet och mannens privilegium att ställa frågan.

Hur gick det till. Nyfiken.

Sussie sa...

Tack, Louise!
Vi har pratat litegrann om att gifta oss och jag har väl väntat på att han ska fria. Vi förlovade oss förra året så det kändes som ett naturligt nästa steg. Men så hände det inget.
I fredags när vi var på konserten frågade jag helt sonika om vi ska gifta oss på våran sexårsdag nästa år och han sa ja. Känns underbart!
Sen frågade han mig i lördags, så att jag inte skulle kunna ta all cred. :)

Ha en fin kväll!